Tasarımda: Farklılaştırma, Konumlandırma ve marka


TASARIMDA; FARKLILAŞTIRMA, KONUMLANDIRMA VE MARKA
  • Globalleşen rekabette öne çıkmanın yolu, tüketicinin zihninde farklılaşma yaratmaktan geçer.
  • Farklılaştır ya da öl, rekabet ortamında ayakta kalmanın seçilebilmenin anahtarıdır
  • İnsan zihni basite doğru eğilim gösterir.İnsan beyni fotoğraf makinesi gibidir, bir şeye odaklanır ve onu o şekilde algılar.
  • Önemli olan marka bağımlılığı yaratmaktır. Bunun için firmaların değer yaratma ve konumlandırma çalışmaları yapmaları gerekmektedir. 

  • Tasarımda önemli olan; müşterinin istediğini, rakibin yapamadığını bulmak ve onu yapmaktır. Buda iyi analiz becerisi ile yapılabilir.
  • Tasarımda farklı olalım da nasıl olursa olsun yaklaşımı müşteri, zaman ve para kaybından başka bişey ifade etmez.
  • Marka olmak istiyorsanız, özgün tasarıma aşırı önem vereceksiniz 
  • Her kesime, her zevke uymaya çalışarak, yüksek marka değeri yaratılamaz sadece müşterinin oyuncağı olursunuz.
  • Markaların asıl sorunu üretmek değildir,  günümüzdeki teknoloji ile her şey üretilebiliyor,  önemli olan müşteri bulmaktır.
  • Müşterinin zamanı yok.  Firmalar için yeni slogan daha hızlı, daha kaliteli, daha ucuzu yapabilme becerilerini geliştirmek olmalıdır.
  • Müşteri, sizin sattığınız malla zerre kadar ilgilenmez. İlgilendiği tek şey kendi ihtiyaçlarıdır ve bunları nasıl karşılayacağıdır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dolap teknik çizimi

Autocad raylı Dolap çizimi

Autocad Raylı dolap çizimi